Specialisten in contextuele reclame van verschillende niveaus hebben vaak problemen bij het passeren van moderatie. Wat zijn de meest voorkomende redenen om advertenties op Google te blokkeren. Advertenties, en waar moet u in uw advertenties over schrijven om uw boodschap over te brengen en te worden gemodereerd? Advertenties controleren Zodra u advertenties maakt of aanpast, worden ze automatisch ter beoordeling verzonden en krijgen ze de status “In behandeling”. In dit stadium vindt volgens de gespecificeerde algoritmen een automatische controle plaats: koppen, beschrijvingen, trefwoorden, bestemmingspagina’s. Tijdens de controle kan de advertentiestatus worden gewijzigd in “Goedgekeurd”. Als het is toegewezen aan een op items gebaseerde advertentie (bijvoorbeeld responsieve advertenties of app-campagnes), zijn sommige itemcombinaties goedgekeurd en kunnen ze worden weergegeven. Maar nadat de tijd is verstreken, kan Google uw advertentie nog steeds afwijzen, dus houd de status bij totdat deze verandert in ‘Goedgekeurd’. De automatische verificatiefase duurt niet langer dan één werkdag. Doorgaans kunnen Google-robots deze taak in 3-4 uur voltooien. Er waren gevallen waarin we erin slaagden om het in 10-15 minuten te doen. Aanbevelingen: Vul het juiste Google-formulier in als uw advertentie langer dan twee dagen is bekeken. Dien van tevoren een advertentie in ter beoordeling die u op een specifieke datum wilt laten zien. Onderbreek uw advertentie, advertentiegroep of campagne om te voorkomen dat deze onmiddellijk na goedkeuring wordt weergegeven. Onderbroken advertenties worden op dezelfde manier gecontroleerd als actieve advertenties. Google modereert advertenties in de volgorde waarin ze worden ontvangen. Als u een advertentie bewerkt voordat deze wordt goedgekeurd of afgewezen, komt u weer in de rij, dus u kunt de advertenties het beste controleren voordat u ze ter moderatie indient. Als de inhoud van de advertenties verdacht is (het onderwerp van de advertentie ligt bijvoorbeeld naast het verboden onderwerp), of als er een klacht is van gebruikers over de advertenties, wordt de moderatie handmatig uitgevoerd. Google beoordeelt uw advertenties ook op individuele basis wanneer u contact opneemt met de technische ondersteuning. U ontvangt een brief naar uw accountmail als u na het controleren van uw advertentie de status “Geweigerd” heeft ontvangen. Verboden onderwerpen op Google. Adverteren Vier soorten inhoud die Google nooit mist:
Drie soorten verboden activiteiten
Als deze regels niet worden gevolgd, kan de site niet alleen advertenties blokkeren, maar ook het volledige account of domein van de site. Beperkte inhoud en functies Er zijn een aantal beperkte onderwerpen waarmee bij het werken rekening moet worden gehouden met de juridische of culturele kenmerken van de regio. U kunt de volledige lijst met onderwerpen en beperkingen vinden in Google Help. Aanbeveling: haast u niet om uw advertentie opnieuw te modereren totdat u alle redenen voor de afwijzing heeft ontdekt, aangezien in sommige gevallen de regels van toepassing kunnen zijn op de site. Als er zich herhaalde fouten voordoen, kan Google harde maatregelen nemen, zoals het blokkeren van uw account. Gevolgtrekking Houd de status van uw advertenties in de gaten. Als ze zijn afgewezen, onderzoek dan de oorzaak en probeer het op te lossen, waarbij u herhaalde fouten vermijdt. En aarzel niet om Google-ondersteuning te bellen. Advertenties helpen u in de meeste gevallen snel. Geef moderatie geen reden om uw advertenties af te wijzen. Gebruik synoniemen, generaliseer teksten en koppen zodat uw publiek begrijpt wat er wordt gezegd. En Google heeft geen onnodige vragen over uw advertentie gehad. Dien vooraf certificaten of licenties in voor toestemming om reclame te maken voor bepaalde goederen en diensten. Moderatie van documenten vindt plaats binnen 2-3 dagen.
https://www.webdeveloper.today/2022/01/webp-images-on-site.html |
https://webdevelopmentapp.com/nl/online-workspace.html |