Nieuwe artikelen

Waarom Google uw advertenties afwijst en wat u eraan kunt doen

Waarom Google uw advertenties afwijst en wat u eraan kunt doen

google werkplaats enschede

Specialisten in contextuele reclame van verschillende niveaus hebben vaak problemen bij het passeren van moderatie. Wat zijn de meest voorkomende redenen om advertenties op Google te blokkeren. Advertenties, en waar moet u in uw advertenties over schrijven om uw boodschap over te brengen en te worden gemodereerd?

Advertenties controleren

Zodra u advertenties maakt of aanpast, worden ze automatisch ter beoordeling verzonden en krijgen ze de status “In behandeling”. In dit stadium vindt volgens de gespecificeerde algoritmen een automatische controle plaats: koppen, beschrijvingen, trefwoorden, bestemmingspagina’s.

Tijdens de controle kan de advertentiestatus worden gewijzigd in “Goedgekeurd”. Als het is toegewezen aan een op items gebaseerde advertentie (bijvoorbeeld responsieve advertenties of app-campagnes), zijn sommige itemcombinaties goedgekeurd en kunnen ze worden weergegeven.

Maar nadat de tijd is verstreken, kan Google uw advertentie nog steeds afwijzen, dus houd de status bij totdat deze verandert in ‘Goedgekeurd’. De automatische verificatiefase duurt niet langer dan één werkdag. Doorgaans kunnen Google-robots deze taak in 3-4 uur voltooien. Er waren gevallen waarin we erin slaagden om het in 10-15 minuten te doen.

Aanbevelingen:

Vul het juiste Google-formulier in als uw advertentie langer dan twee dagen is bekeken.

Dien van tevoren een advertentie in ter beoordeling die u op een specifieke datum wilt laten zien. Onderbreek uw advertentie, advertentiegroep of campagne om te voorkomen dat deze onmiddellijk na goedkeuring wordt weergegeven. Onderbroken advertenties worden op dezelfde manier gecontroleerd als actieve advertenties.

Google modereert advertenties in de volgorde waarin ze worden ontvangen. Als u een advertentie bewerkt voordat deze wordt goedgekeurd of afgewezen, komt u weer in de rij, dus u kunt de advertenties het beste controleren voordat u ze ter moderatie indient.

Als de inhoud van de advertenties verdacht is (het onderwerp van de advertentie ligt bijvoorbeeld naast het verboden onderwerp), of als er een klacht is van gebruikers over de advertenties, wordt de moderatie handmatig uitgevoerd. Google beoordeelt uw advertenties ook op individuele basis wanneer u contact opneemt met de technische ondersteuning.

U ontvangt een brief naar uw accountmail als u na het controleren van uw advertentie de status “Geweigerd” heeft ontvangen.

Verboden onderwerpen op Google.

Adverteren

Vier soorten inhoud die Google nooit mist:

  • Valse goederen
  • Gevaarlijke goederen en diensten
  • Te kwader trouw helpen
  • Ongeldige inhoud

Drie soorten verboden activiteiten

  • Overtreding van de regels voor het gebruik van het advertentienetwerk
  • Verzameling en gebruik van gegevens
  • Verdraaiing van feiten

Als deze regels niet worden gevolgd, kan de site niet alleen advertenties blokkeren, maar ook het volledige account of domein van de site.

Beperkte inhoud en functies

Er zijn een aantal beperkte onderwerpen waarmee bij het werken rekening moet worden gehouden met de juridische of culturele kenmerken van de regio. U kunt de volledige lijst met onderwerpen en beperkingen vinden in Google Help.

Aanbeveling: haast u niet om uw advertentie opnieuw te modereren totdat u alle redenen voor de afwijzing heeft ontdekt, aangezien in sommige gevallen de regels van toepassing kunnen zijn op de site. Als er zich herhaalde fouten voordoen, kan Google harde maatregelen nemen, zoals het blokkeren van uw account.

Gevolgtrekking

Houd de status van uw advertenties in de gaten. Als ze zijn afgewezen, onderzoek dan de oorzaak en probeer het op te lossen, waarbij u herhaalde fouten vermijdt. En aarzel niet om Google-ondersteuning te bellen. Advertenties helpen u in de meeste gevallen snel.

Geef moderatie geen reden om uw advertenties af te wijzen. Gebruik synoniemen, generaliseer teksten en koppen zodat uw publiek begrijpt wat er wordt gezegd. En Google heeft geen onnodige vragen over uw advertentie gehad.

Dien vooraf certificaten of licenties in voor toestemming om reclame te maken voor bepaalde goederen en diensten. Moderatie van documenten vindt plaats binnen 2-3 dagen.

https://www.webdeveloper.today/2022/01/webp-images-on-site.html

https://webdevelopmentapp.com/nl/online-workspace.html

Registreer u vandaag nog en word lid van ons platform

Wil jij jouw blogs delen en een breed publiek bereiken? Wacht niet langer en registreer je vandaag nog op Goededoelenwereld.nl

Gerelateerde artikelen die u mogelijk interesseren

Gerelateerde berichten

Stijlvolle trappen voor elk interieur en bedrijf

Als je denkt aan het verbeteren van je huis of bedrijf, is de trap misschien niet het eerste waar je aan denkt. Maar een stijlvolle en goed ontworpen trap kan echt het verschil maken in de uitstraling en functionaliteit van je ruimte. Of je nu een moderne, minimalistische look wilt of juist iets klassieks en tijdloos, er zijn talloze mogelijkheden om jouw trap perfect aan te laten sluiten bij jouw interieur.   Het belang van een goede trap   Een goede trap is meer dan alleen een manier om van de ene verdieping naar de andere te komen. Het is een centraal element in je huis of bedrijf dat zowel functioneel als esthetisch moet zijn.   Veiligheid eerst   Veiligheid is natuurlijk het allerbelangrijkste als het gaat om trappen. Vooral in huizen met kinderen of ouderen is het cruciaal dat de trap veilig en betrouwbaar is. Denk aan antislip-treden, stevige

Gepubliceerd door Goede doelen wereld.nl