Nieuwe artikelen

Na-Nomi voor het verpakken van al uw producten

Na-Nomi ontwikkelt en realiseert co-packing concepten voor marketeers en logistieke professionals. Ze maken voor u displays op basis van uw behoefte en wensen. Deze displays kunnen verschillende vormen aannemen zoals een product-, balie-, vloer, vitrine-, of counterdisplay. Ze ontwikkelen dit voor vele grote merken waaronder Sligro, Whiskas, Nespresso, De Ruijter, Heinz, Mars, Gilette en Honig. Bij Na-Nomi hanteren ze een kwaliteit standaard. Samen met de klanten wordt er gekeken naar waar verbeteringen zitten en worden huidige ontwerpen kritisch bekeken.

De diensten van Na-Nomi

Na-Nomi levert de volgende diensten aan u: Product displays: ze bouwen product displays en zorgen hierbij tevens voor de distributie en het beheer van deze product displays. Shrink wrapping: ook bieden ze multiverpakkingen aan, waarbij meerdere artikelen samen worden verpakt. Product sleeving: ze ontwikkelen een ‘jasje’ voor uw product. Product stickers, labels & etiketten: ook maken ze stickers en labels voor op w producten. Zowel voor een last minute promotie als voor verpakkingstypes voor verschillende landen. Ompakken, verpakken en inpakken: wanneer u hulp nodig hebt bij het verpakken van producten bent u hier aan het juiste adres. Ook zijn er mogelijkheden tot het ompakken van producten. E-fulfillment: door middel van het sorteren, herpakken en retouren kunnen ze inspelen op de behoefte van webshops en bepaalde projecten.

Aantrekkelijke productverpakkingen

Hoe zorgt u ervoor dat uw product opvalt? En aantrekkelijk is voor de klant? Uit onderzoek blijkt dat er een aantal tips zijn voor het ontwikkelen van een aantrekkelijke productverpakking:
Tip 1: de functies van kleur. Dankzij de juiste kleuren kunt u de aandacht van de consument trekken. Zo blijken rood, groen, geel en roze de meest in het oog springende kleuren te zijn. Tevens brengt kleur ook een bepaalde emotie met zich mee. Houd hierbij dus rekening mee met het gebruikmaken van kleuren in uw ontwerp.
Tip 2: maak gebruik van een vorm en structuur die opvalt. De productverpakking moet opvallend zijn; wanneer uw product een andere vorm heeft dan de rest dan valt die op.
Tip 3: houdt rekening met hoe uw product aanvoelt. Producten die glad, mat of zacht en pluizig aanvoelen motiveren de consumenten om het product te willen aanraken. Hierdoor kan de verkoop van uw product stijgen.
Tip 4: maak gebruik van verschillende lettertypes. Het lettertype moet ondersteunend zijn aan het bericht dat u wilt overbrengen naar de consumenten.

Wilt u graag weten hoe je uw product het beste kunt verpakken? Neem dan contact op met Na-Nomi.

Tags:

Registreer u vandaag nog en word lid van ons platform

Wil jij jouw blogs delen en een breed publiek bereiken? Wacht niet langer en registreer je vandaag nog op Goededoelenwereld.nl

Gerelateerde artikelen die u mogelijk interesseren

Gerelateerde berichten

Fietsenmaker Amsterdam: Jouw Redder in Nood bij Fietsproblemen

De fiets is niet meer weg te denken uit het Amsterdamse straatbeeld. Of je nu dagelijks naar je werk pendelt, toeristische rondjes maakt door de grachten of je kinderen naar school brengt: een goed werkende fiets is essentieel. Maar wat als je fiets het begeeft? Dan is een betrouwbare Fietsenmaker Amsterdam onmisbaar. Waarom kiezen voor een Fietsenmaker Amsterdam? Amsterdam is een echte fietsstad. Met duizenden kilometers aan fietspaden en een eindeloze stroom aan fietsers, is de kans groot dat je vroeg of laat met pech langs de kant staat. Een Fietsenmaker Amsterdam kent de stad als geen ander en begrijpt precies wat jouw fiets nodig heeft. Of het nu gaat om een lekke band, een kapotte ketting of een versleten rem, een lokale fietsenmaker kan je snel en vakkundig weer op weg helpen. Snelle service en deskundig advies Een groot voordeel van een Fietsenmaker Amsterdam is de snelheid waarmee je

Gepubliceerd door Goede doelen wereld.nl