Nieuwe artikelen

Na-Nomi voor het verpakken van al uw producten

Na-Nomi ontwikkelt en realiseert co-packing concepten voor marketeers en logistieke professionals. Ze maken voor u displays op basis van uw behoefte en wensen. Deze displays kunnen verschillende vormen aannemen zoals een product-, balie-, vloer, vitrine-, of counterdisplay. Ze ontwikkelen dit voor vele grote merken waaronder Sligro, Whiskas, Nespresso, De Ruijter, Heinz, Mars, Gilette en Honig. Bij Na-Nomi hanteren ze een kwaliteit standaard. Samen met de klanten wordt er gekeken naar waar verbeteringen zitten en worden huidige ontwerpen kritisch bekeken.

De diensten van Na-Nomi

Na-Nomi levert de volgende diensten aan u: Product displays: ze bouwen product displays en zorgen hierbij tevens voor de distributie en het beheer van deze product displays. Shrink wrapping: ook bieden ze multiverpakkingen aan, waarbij meerdere artikelen samen worden verpakt. Product sleeving: ze ontwikkelen een ‘jasje’ voor uw product. Product stickers, labels & etiketten: ook maken ze stickers en labels voor op w producten. Zowel voor een last minute promotie als voor verpakkingstypes voor verschillende landen. Ompakken, verpakken en inpakken: wanneer u hulp nodig hebt bij het verpakken van producten bent u hier aan het juiste adres. Ook zijn er mogelijkheden tot het ompakken van producten. E-fulfillment: door middel van het sorteren, herpakken en retouren kunnen ze inspelen op de behoefte van webshops en bepaalde projecten.

Aantrekkelijke productverpakkingen

Hoe zorgt u ervoor dat uw product opvalt? En aantrekkelijk is voor de klant? Uit onderzoek blijkt dat er een aantal tips zijn voor het ontwikkelen van een aantrekkelijke productverpakking:
Tip 1: de functies van kleur. Dankzij de juiste kleuren kunt u de aandacht van de consument trekken. Zo blijken rood, groen, geel en roze de meest in het oog springende kleuren te zijn. Tevens brengt kleur ook een bepaalde emotie met zich mee. Houd hierbij dus rekening mee met het gebruikmaken van kleuren in uw ontwerp.
Tip 2: maak gebruik van een vorm en structuur die opvalt. De productverpakking moet opvallend zijn; wanneer uw product een andere vorm heeft dan de rest dan valt die op.
Tip 3: houdt rekening met hoe uw product aanvoelt. Producten die glad, mat of zacht en pluizig aanvoelen motiveren de consumenten om het product te willen aanraken. Hierdoor kan de verkoop van uw product stijgen.
Tip 4: maak gebruik van verschillende lettertypes. Het lettertype moet ondersteunend zijn aan het bericht dat u wilt overbrengen naar de consumenten.

Wilt u graag weten hoe je uw product het beste kunt verpakken? Neem dan contact op met Na-Nomi.

Tags:

Registreer u vandaag nog en word lid van ons platform

Wil jij jouw blogs delen en een breed publiek bereiken? Wacht niet langer en registreer je vandaag nog op Goededoelenwereld.nl

Gerelateerde artikelen die u mogelijk interesseren

Gerelateerde berichten

Eiwit shakes uitgelegd!

Wanneer je veel sport, heb je vast al eens over eiwit shakes gehoord. Het drankje is de laatste jaren steeds populairder geworden, maar niet iedereen weet wat ze juist zijn.     Wat zijn eiwit shakes? Eiwit shakes zijn shakes die boordevol eiwitten zitten. Vaak komen ze in de vorm van poeder waarbij er vervolgens een vloeistof wordt gedaan, maar soms kan het ook zijn dat ze effectief al als shake worden verkocht. Het is vaak een snel en gemakkelijke manier om gezonde voedingsstoffen binnen te krijgen. Ze bestaan in heel veel verschillende smaken en kunnen dus op elk moment van de dag gedronken worden.   Wie kan de shakes gebruiken?  In principe kan iedereen eiwit shakes drinken. Je kan zelf kiezen wat je in de eiwit shake doet, zo kan je bijvoorbeeld fruit toevoegen of extra supplementen mengen. Je kiest vaak zelf hoe sterk je shake is, waardoor het ook aan

Gepubliceerd door Goede doelen wereld.nl