Goede doelen wereld
Image default
Bedrijven

Vergaderen op een prachtige locatie nabij Breda en Tilburg

De Nieuwe Hoef is een originele en monumentale tiendhoeve die gebouwd is in 1641. Gelegen in de groene, natuurrijke omgeving van Hilvarenbeek vindt u de perfecte locatie om inspiratie op te doen voor al uw plannen. Alle authentieke details van eeuwen terug zijn nog steeds aanwezig, wat deze prachtige vergaderlocatie net dat beetje extra sfeer geeft. De vergaderlocatie biedt ruimte voor groepen van twintig tot vijftig personen. Perfect wanneer u met een grote groep van uw bedrijf of vereniging wilt vergaderen rondom Breda en Tilburg. De drukte van de stad laat u hier volledig achter u.

Doe inspiratie op in de groene omgeving

Op het landgoed Gorp de Ley in Hilvarenbeek is er ook ruimte om de vergaderruimte af te wisselen met een verfrissende wandeling op het landgoed. Het is namelijk bekend dat even de benen strekken ervoor zorgt dat u weer met een frisse blik verdergaat. Combineer een vergadersessie die wat langer duurt dan gemiddeld dus ook zeker met een ontspannende wandeling of organiseer een teambuildingactiviteit in de buurt van de monumentale tiendhoeve. Bent u dus op zoek naar een bosrijke locatie om te vergaderen in de omgeving van Breda en Tilburg, dan is De Nieuwe Hoef perfect voor u.

De mogelijkheden zijn eindeloos op deze mooie tiendhoeve

Naast dat je bij De Nieuwe Hoef vergadermogelijkheden hebt, is het ook mogelijk om een bijpassende lunch of borrel te boeken. De fantastische service ontzorgt u volledig zodat u zich op de inhoud van uw vergadering blijft focussen. Tot de mogelijkheden behoren een Brabantse koffietafel, een uitgebreid brunchbuffet of een lunch volledig door uzelf samengesteld. Het best bewaarde geheim van Brabant is dagelijks af te huren voor groepen vanaf twintig personen. Wil je graag wat sfeer proeven voor je komt vergaderen in de omgeving van Breda en Tilburg? Op de website hebben ze een leuke bedrijfsfilm staan die de mogelijkheden duidelijk weergeven. U heeft de mogelijkheid om telefonisch uw vergaderzaal te reserveren.