Waarom een app laten ontwikkelen voor je bedrijf?

Goededoelenwereld

Naarmate het consumentengedrag blijft evolueren, moeten bedrijven hun strategie aanpassen om ‘daar te zijn waar hun klanten zijn’. Als gevolg daarvan gaan bedrijven snel over op het mobiele app ontwikkelen als bedrijfsmiddelen en -middelen.

Een van de belangrijkste vragen in het bedrijfsleven is ‘hoe je je merk een concurrentievoordeel kunt geven’. Het antwoord; mobiele apps. Toonaangevende bedrijven ontwerpen holistische ervaringen die gebruik maken van het persoonlijke karakter van mobiel. Hoewel er nog steeds enige aarzeling bestaat rond mobiele apps, is het belangrijk om te begrijpen dat een native app niet alleen een mobiele versie van je website is, maar eerder een boeiende en ervaringsgerichte omgeving die cruciaal is voor het creëren van een samenhangend klantentraject. Een mobiele app kan gebruikt worden om een sterke mobiele aanwezigheid op te bouwen, wat resulteert in een veel betere engagement voor je investering.

Een mobile-first aanpak is noodzakelijk voor succesvolle bedrijven, maar toch lopen velen nog steeds achter met een mobiele app strategie. Waar mobiel web kan helpen om het bewustzijn te verhogen en het verkeer te verhogen, stellen mobiele apps je daarentegen in staat om de klantrelatie te bevorderen en de retentie te verhogen. Zonder mobiele aanwezigheid worden belangrijke marketingkansen gemist.

Om relevant te zijn in de huidige markt is een mobiele aanwezigheid een noodzaak. We zien een enorme toename in de variëteit en soorten zakelijke apps die worden gedownload, waarbij meer consumenten zich wenden tot mobiele apps voor de interactie met merken. In feite wordt geschat dat tussen 2016 en 2020 het aantal downloads per jaar zal verdubbelen tot ongeveer 284 miljard. Het is dus nog nooit zo’n goed moment geweest om te beginnen met de ontwikkeling van mobiele apps.

Kijk voor meer informatie over een app laten maken.