Heb je vis? Als je een belangrijke voedingsstof nodig hebt, neem er dan twee!

Goededoelenwereld

Het oorspronkelijke idee van het boek en de beweging is om de dag te beginnen met een glas rode wijn, het is niet moeilijk om je dagelijkse dosis antioxidanten zelfs uit de minst smakelijke bronnen te halen.

In een eerdere post heb ik gezegd dat er geen natuurlijke bronnen van vitamines zijn. Dit is niet de volledige lijst, want sommige van de rijkste bronnen van vitaminen zijn dierlijke producten.

Vitamine C zit in lever, rode wijn, melk en kaas, maar zuivelproducten bevatten ook veel vet. Als u zeker wilt zijn dat u de aanbevolen dagelijkse portie vitamine C en E binnenkrijgt, eet dan kip, rundvlees, varkensvlees en eieren.

De meeste vruchten en groenten zijn goede bronnen van vitamine A en B, maar niet genoeg om een verschil te maken. Vitamine C komt vooral uit visleverolie, maar zelfs dan zou de dagelijkse hoeveelheid antioxidanten per portie niet meer dan 100 mg moeten zijn.

Hoewel de bovenstaande ingrediënten niet uitgebreid zijn bestudeerd, zijn ze ook niet tot de dood bestudeerd. Als u klein wilt beginnen, begin dan met rode wijn of visleverolie en kijk hoe uw immuunsysteem wordt beïnvloed. Zodra u meer vertrouwd bent met uw arsenaal, kunt u de inname van de voedingsmiddelen die u lekker vindt verhogen.

Het probleem met veel van de supplementen op de markt is dat ze meestal dezelfde of vergelijkbare ingrediënten bevatten. Dit betekent dat de ingrediënten genoeg op elkaar lijken dat ze hetzelfde zijn wanneer het flesje wordt geopend. Het kan zijn dat u slechts één supplement krijgt dat misschien niet zowel antioxidanten als vitamines bevat.

Wat betreft voedsel, de meest interessante bron voor antioxidanten is in de winkel. Ga naar een winkel die biologische producten verkoopt en koop biologische eieren en melk. Die kunnen krachtiger zijn dan die uit een pakje. Als je boodschappen doet, koop dan ook dingen die in de buurt liggen. De beste plaatsen zijn in een grote koelkast, de bodem van de kasten en de bakken. Koop gewoon alles wat in de buurt, onder of in uw huis is. Dit is de beste manier om uw voedselinname te maximaliseren.

De beste manier om meer antioxidanten binnen te krijgen is door voedsel uit verschillende categorieën te eten. Dit geeft je variatie en maakt je vitaminen en antioxidanten beschikbaar voor het lichaam om hun werk te doen. Het zal de vitamines effectiever maken voor je lichaam. Als u gezond voedsel eet, houdt u uw lichaam gezond en bestrijdt u de gezondheidsproblemen die gepaard gaan met het ouder worden.

Als je een dieet volgt dat niet rijk is aan antioxidantrijke voedingsmiddelen, krijg je geen evenwichtige dosis van deze essentiële ingrediënten binnen. Als u meer van deze voedingsmiddelen eet, zal uw lichaam efficiënter en effectiever worden in het bestrijden van ziektes die met veroudering gepaard gaan. U zult minder behoefte hebben aan antioxidanten die u nodig heeft om vitaminetekorten aan te vullen. U zult minder snel vitamine- en gebreksziekten krijgen, zoals aandoeningen van het immuunsysteem.

Gewoon gezond eten is de beste manier om antioxidanten binnen te krijgen, maar het kan zijn dat je ze niet op een goede manier binnenkrijgt. Dit is waar het nemen van antioxidant supplementen om de hoek komt kijken.

In deze tijd kunnen we onszelf niet helpen. Met het gemak van online winkelen en winkelen in de winkel en de tijd die wordt bespaard door het gebruik van deze diensten, kunnen we onszelf niet helpen. We zitten aan ons scherm gekluisterd om te zien wat we nodig hebben. Met de overvloed aan voedingsmiddelen om uit te kiezen, kunnen we niet eens beginnen om ze allemaal door te komen. Het is geen wonder dat we meer onevenwichtigheden in onze voeding hebben dan ooit tevoren. Deze onevenwichtigheden veroorzaken vaak dat ons lichaam een tekort heeft aan bepaalde elementen.

Waar je je bewust van moet zijn is dat het voedsel dat je eet misschien niet is wat je lichaam nodig heeft. Je lichaam heeft een bepaalde hoeveelheid koolhydraten, eiwitten en vetten nodig, maar de voedingsmiddelen die je eet kunnen deze hoeveelheden missen. Je moet je dus bewust zijn van wat je eet en je dieet daarop afstemmen.

Een van de grootste voedingstekorten waar we vaak aan lijden is vitamine B12. Dit is niet noodzakelijk een slechte zaak, in feite is het zeer belangrijk. Je lichaam kan vitamine B12 namelijk niet opslaan en daarom moet het regelmatig worden geconsumeerd om gezond te blijven. Wanneer je een vitaminetekort hebt, heb je minder energie. Wanneer je een energietekort hebt, ben je minder geneigd om actief te zijn. Wanneer u minder actief bent, bent u niet zo gezond als u zou moeten zijn. Dit heeft rechtstreeks invloed op uw gezondheid. Wanneer u gezond bent, bent u gelukkiger. En als u gelukkig bent, leidt u een beter leven.

Wat u moet doen is niet in paniek raken. De oplossing is eigenlijk heel simpel. Je moet gewoon elke dag een hogere dosis vitamine B12 innemen. Dit kan eenvoudig worden gedaan door simpelweg elke dag 2,2 microgram van de vitamine in te nemen. Als u bijvoorbeeld dagelijks 1,5 gram vitamine B12 consumeert, zult u uiteindelijk 2,8 microgram van de vitamine hebben. Door dit consequent elke dag te doen, zorg je ervoor dat je de hele dag door de juiste hoeveelheid vitamine binnenkrijgt.

Natuurlijk moet u uw arts raadplegen om er zeker van te zijn dat u gezond genoeg bent om zo’n hoge dosis vitamine B12 te nemen. Als u niet zeker bent, neem dan contact op met uw arts. Wat u in gedachten moet houden, is dat u nog steeds een gezonde hoeveelheid voedsel rijk aan vitamine B12 wilt consumeren. Het kan zelfs nodig zijn een hogere dosis vitamine B12 in te nemen om er zeker van te zijn dat u voldoende binnenkrijgt.

Het is belangrijk om een multivitaminesupplement te nemen om ervoor te zorgen dat u voldoende voedingsstoffen uit ons voedsel binnenkrijgt. Het zal er ook voor zorgen dat je geen tekort hebt aan een specifieke voedingsstof. Wat je ook kunt doen is ervoor zorgen dat je een paar porties zeevruchten binnenkrijgt. Zeevruchten zijn een geweldige bron van de essentiële vetzuren DHA en EPA. Als je niet veel zeevruchten eet, moet je het tekort aan B12 aanvullen door een hogere dosis vitamine B12 in te nemen.

Zorg er ook voor dat je de aanbevolen hoeveelheden calcium, magnesium, foliumzuur en vitamine E binnenkrijgt. Als extra voordeel wil je er zeker van zijn dat je veel calcium samen met vitamine E inneemt om ervoor te zorgen dat je botten gezond en sterk zijn.

Je kunt gemakkelijk aan al deze behoeften voldoen door simpelweg een hogere dosis vitamine B12 in te nemen, ervoor te zorgen dat je een hoog gehalte aan calcium en andere voedingsstoffen binnenkrijgt en er ook voor te zorgen dat je voldoende zeevruchten eet. In feite is dit precies wat ik heb gedaan. Nadat ik de hogere dosis vitamine B12 had genomen, zorgde ik ervoor dat ik veel zeevruchten binnenkreeg. Dit is eigenlijk hoe ik ervoor zorgde dat ik alles binnenkreeg wat ik nodig had.

Je kunt gemakkelijk aan al deze behoeften voldoen door een hogere dosis vitamine B12 te nemen, ervoor te zorgen dat je veel zeevruchten binnenkrijgt, ervoor te zorgen dat je veel calcium en andere voedingsstoffen binnenkrijgt, en er ook voor te zorgen dat je veel zeevruchten binnenkrijgt. In feite is dit precies wat ik deed. Nadat ik de hogere dosis vitamine B12 had genomen, zorgde ik ervoor dat ik veel zeevruchten binnenkreeg, ik zorgde er ook voor dat ik veel calcium en andere voedingsstoffen binnenkreeg.

Als je dit allemaal weet, kun je gemakkelijk aan al deze behoeften voldoen door een hogere dosis vitamine B12 te nemen, ervoor te zorgen dat je veel zeevruchten binnenkrijgt, ervoor te zorgen dat je veel calcium en andere voedingsstoffen binnenkrijgt, en er ook voor te zorgen dat je veel zeevruchten binnenkrijgt. In feite, is dit precies wat ik deed. Nadat ik de hogere dosis vitamine B12 had genomen, zorgde ik ervoor dat ik veel zeevruchten binnenkreeg, ik zorgde er ook voor dat ik veel calcium en andere voedingsstoffen binnenkreeg.

Wist je ook dat vis niet alleen een geweldige bron van Omega 3 vetzuren is, maar dat vis ook een geweldige bron van andere gezonde voedingsstoffen is? Hier is de primeur, als je dit nu niet weet, kun je het net zo goed niet weten.

* Vis is een geweldige bron van Omega 3 vetzuren. Studies tonen aan dat mensen die veel vis aten minder kans hadden op hartaandoeningen, kanker en diabetes. Daarnaast blijkt uit onderzoek dat vis ook een geweldige bron is van andere heilzame voedingsstoffen. Vis is rijk aan magnesium, kalium en antioxidanten.
* Wist u ook dat vis een geweldige bron van vitamine D is, die uw lichaam helpt calcium uit uw botten te absorberen en uw calciumreserves op te bouwen. Vitamine D helpt uw lichaam calcium uit uw botten te absorberen en uw calciumreserves op te bouwen.
* Wist u ook dat vis een goede bron is van DHA, het essentiële omega 3-vetzuur dat helpt bij depressie? Plus, vis is ook een geweldige bron van EPA, het omega 9 essentiële vetzuur dat helpt bij artritis en stemmingsstoornissen.

 

Houd je van gemak kun je er ook voor kiezen om een Keto maaltijd shake te nemen. De complete maaltijd shakes van MyShaky zijn de ideale maaltijd als je met het ketogeen dieet bezig houd. Ook als je sport of wilt afvallen is MyShaky een ideaal product om te gebruiken.

Bekijk de website van MyShaky voor meer informatie. De Keto Meal Shake Vanille is een heerlijke maaltijd vervanger en zorgt ervoor dat je in ketsose blijft en snel in ketose komt.

https://myshaky.nl/products/myshaky-shake-vanille