Goede doelen wereld
Image default
Marketing

Een mooie beursstand

Binnenkort staat er een beurs op je te wachten. Dit is vaak een evenement waar je als bedrijf naartoe gaat om je producten te promoten en te netwerken. Je hebt als bedrijf geen beursstand die echt geschikt is, maar dit is wel heel belangrijk. Alles staat of valt namelijk met een mooie stand. Een goede voorbereiding is hier dus het halve werk. Het is dan ook heel belangrijk dat je opvalt tussen de andere stands. Hoe doe je dat?

Boodschap

Bedenk je van tevoren goed welke boodschap je wil overbrengen. Op deze boodschap pas je namelijk je hele stand aan. Je gaat hiermee een stand ontwerpen of die laat je ontwerpen. Het is ook goed om rekening te houden met de huisstijl van je bedrijf. Laat deze ook zeker terugkomen in de stand voor herkenbaarheid bij de (potentiële) klant. Zo val je op tussen andere stands, doordat je goed weet welke boodschap je overbrengt.

Budget

Heel belangrijk is het budget. Bekijk aan de hand van het ontwerp wat het je gaat kosten om de stand te realiseren. Vaak kun je ook nog kijken naar verschillende materialen. Dat kan ook nog enorm schelen in prijs. Er zijn ontelbare mogelijkheden als het gaat om materialen voor de stand, dus je vindt altijd wel iets wat er past qua uitstraling en budget. Wil je bijvoorbeeld een hele beurswand in de stand? Dan is dat duurder als dat je een effen wand plaatst in je stand. Een beurswand is aan te raden, want ook hierdoor val je eerder op.

Eyecatcher

Je stand valt eerder op door er een eyecatcher in te plaatsen. Door de eyecatcher heb je opeens een stand die opvalt, die een soort hotspot is. Je kan een eyecatcher maken door iets opvallends te doen in je ontwerp, maar het kan ook doordat je in je stand bijvoorbeeld mensen iets laat proeven. Misschien heb je zelfs wel een giveaway.

https://www.beurswandwereld.nl/product-categorie/beurswanden-kopen/