Nieuwe artikelen

Wat mankeert er aan jouw content?

Aan de hand van verschillende facetten binnen content en jouw website kan je afleiden of jouw content voldoet aan de maatstaven. Is dit niet het geval dan zal je jouw content moeten optimaliseren. Je kunt voor content optimalisatie het beste een gespecialiseerd bedrijf inschakelen die jou hierbij ondersteunt.

Titel en meta description 

Niet alleen de lopende tekst moet afgestemd zijn op het zoekgedrag van jouw doelgroep, maar ook moet er gekeken worden naar de titel van jouw pagina en meta description. Zijn deze wel interessant genoeg en beschikken deze over de juiste hoeveelheid woorden? Er staat een maximaal aantal woorden voor de meta descriptrion. Houd jij je hier niet aan dan kan het zijn dat de meta niet goed leesbaar is en wegvalt. Wanneer dit gebeurt, dan gaat er misschien informatie/tekst verloren wat nu net die klant over de streep had kunnen trekken om op jouw website te klikken. De titel moet kort en duidelijk zijn, zodat de consument direct ziet waar jouw pagina over gaat.

Zoekwoorden en zoekwoorden onderzoek

Voordat je kunt beginnen met het optimaliseren van jouw content, moet je eerst weten welke zoekwoorden hierin verwerkt moeten worden. Hiervoor is het belangrijk dat je een zoekwoorden onderzoek uitvoert, zodat je precies weet welke woorden eerst en het vaakste voor moeten komen. Om vervolgens de aanvullende zoekwoorden toe te passen. Alleen zo zul je opvallen binnen Google en goed vindbaar worden voor de consument.

Headings

De headings zijn ontzettend belangrijk voor een goede vindbaarheid en daarmee het vergroten van jouw naamsbekendheid als bedrijf. De headings zijn voor Google een soort leidraad waaraan het kan aflezen om welk onderwerp het gaat en wat hierover gezegd wordt. Zo kan Google dit vervolgens weer koppelen aan de zoektermen die de consumenten invoeren. 

Afbeelding optimalisatie

Ook met afbeeldingen kan je ervoor zorgen dat jouw website beter zichtbaar wordt. Afbeeldingen zijn tenslotte ook content. Niet alleen draagt het bij aan een goede vindbaarheid en bereiken van jouw doelgroep, hoge kwaliteit afbeeldingen verhogen ook de professionaliteit van jouw bedrijf. Hierdoor komt jouw webshop betrouwbaarder over.

Interne links

Naast de opvulling van jouw website door middel van tekst en beeld, kunnen interne links ook van grote toegevoegde waarde zijn. Deze links maken jouw website relevanter voor Google, waardoor deze hoger gerankt zal worden.

 

https://www.traffictoday.nl/

Tags:

Registreer u vandaag nog en word lid van ons platform

Wil jij jouw blogs delen en een breed publiek bereiken? Wacht niet langer en registreer je vandaag nog op Goededoelenwereld.nl

Gerelateerde artikelen die u mogelijk interesseren

Gerelateerde berichten

Op maat gemaakte postdozen voor jouw verzendbehoeften

Waarom op maat gemaakte postdozen? Als je actief bent in de wereld van goede doelen, weet je hoe belangrijk het is om materialen efficiënt en veilig te verzenden. Of je nu donaties, promotiemateriaal of andere benodigdheden verstuurt, een op maat gemaakte postdoos kan echt het verschil maken. Maar waarom zou je kiezen voor een op maat gemaakte doos in plaats van een standaard optie? In dit artikel leggen we je alles uit! Efficiëntie en kostenbesparing Een van de grootste voordelen van op maat gemaakte postdozen is de efficiëntie die ze bieden. Dozen die precies passen bij de inhoud zorgen ervoor dat er minder materiaal wordt verspild en dat je geen onnodige ruimte betaalt tijdens het verzenden. Dit kan vooral handig zijn als je regelmatig items verstuurt via pakketbezorging of briefpost. Door dozen op maat te gebruiken, kun je niet alleen kosten besparen, maar ook bijdragen aan een duurzamere wereld door

Gepubliceerd door Goede doelen wereld.nl