Interview met een CPA-manager

Wie is een CPA-manager en waarom heeft hij partnerprogramma’s nodig? Wat zijn de beste vragen die u aan een CPA-manager kunt stellen en waar u hem kunt vinden?

CPA manager werkt aan de klant (bedrijfs) kant of aan de CPA netwerk kant. Zijn functie is verkeersbeheer, dat wordt berekend volgens het CPA-model (“cost per action” = “betaling voor actie”). Aan de kant van de klant kun je je eigen affiliate programma opzetten – een affiliate programma, zoals marketeers vaak zeggen. Het is een kast voor webmasters (site-eigenaren, verkeersmanagers, affiliates), waar ze zich kunnen registreren, aanbiedingen kunnen zien, dat wil zeggen aanbiedingen van adverteerders.

U moet dergelijke specialisten zoeken in de netwerken / aangesloten netwerken zelf, of aan de kant van de klant die actief in-house (niet via bureaus) reclame maakt voor hun producten / diensten. Cpa & affiliate verzoeken zijn zeer geschikt. Bovenal waardeert de CPA-manager het vermogen om te werken met bedrijfsindicatoren, zelfverzekerde kennis van Excel, ervaring met zakelijke onderhandelingen, het vermogen om fraude te identificeren (van klikken en indrukken van cheating tot verkoop).

Ik heb een paar favoriete CPA-interviewvragen:

  • Hoe te begrijpen met welke netten een concurrent werkt?
  • Hoe te gedragen als het netwerk niet herkent dat het verkeer frauduleus is?
  • Hoe bereken je de geschatte prestaties van een campagne tegen de voorgestelde prijs van het net? 

Interview vragen: 

  • In welke structuur werk je?
  • Wat verkoopt uw ​​bedrijf en hoe lang geleden begon u met CPA te werken?
  • Met welke CPA-netwerken werkte u samen?
  • Werkte u rechtstreeks met webmasters?
  • Wat is de beste betalingsmonteur voor webmasters? Waarom, vertel de zaak?
  • Hoe ben je in de bol gekomen? Waarom kiezen voor CPA-marketing?
  • Heeft u een eigen affiliate programma? Als dit het geval is, vertel het dan, zo niet, welke voordelen zou het opleveren?
  • Voorbeelden van partnerprogramma’s van hoge kwaliteit die u heeft gezien? Hoe vond je ze leuk en hoe verschilden ze van anderen?
  • Hoe werd de verkeerskwaliteit gecontroleerd? Hoeveel fraudepercentage was acceptabel?
  • Als u promotie nodig heeft, hoe organiseert u dan uw werk met netwerken en aangesloten maatschappijen?

global recruitment

https://www.globalrecruitment.info/